  • Data: 2006-11-19 18:54:00
    Temat: Re: [OT] Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego twierdzę, to co twierdzę. Że takiego pracodawcy nie chcę znać.
    > Wolę ludzi, którzy mają trochę więcej kultury.

    A znajac polskich pracodawcow, to pewnie koronnym argumentem na udowodnienie
    tezy, ze byla to "zla pracownica" moglo byc:

    "Bo ona specjalnie w ciaze zaszla!"

    Sorry, Edytko. Kazdy na udowodnienie swoich tez znajdzie jakis godny
    potepienia przyklad. Ale wiekszosc ludzi jest normalna, wiekszosc ludzi nie
    para sie zlodziejstwem, wiekszosc ludzi jest uczciwa, wiekszosc ludzi zyje w
    granicach podstawowych norm kultury i wspolzycia spolecznego. Podczas, gdy
    czesto slyszy sie o pracodawcach, ktorzy oszukiwali pracownikow - rzadziej
    slychac o pracownikach, ktorzy oszukali pracodawcow. Dlatego latwiej mi
    uwierzyc, ze pracodawca jest oportunistyczna gnida - a dziewczyna nie
    dopilnowala terminow z waznych zyciowych powodow, np. zdrowie dziecka. I
    latwiej byloby mi powolac sie na stan wyzszej koniecznosci oraz ustalenia
    ustne, gdybym mial wyrokowac o przywroceniu jej do pracy, niz odrzucic jej
    prosbe, motywujac to zlosliwym zachodzeniem w ciaze i lekkomyslnym
    podejsciem do jakze istotnych terminow.

    Pozdrawiam,

    Andrzej