  • Data: 2006-11-18 23:01:26
    Temat: Re: [OT] Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Angie" <j...@w...interia.pl> wrote in message
    news:ejo1hi$23p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jak mozna _po_ prostu_ zwolnic kobiete w ciazy, potem kobiete na
    > macierzynskim, potem kobiete na wychowawczym?

    Aha. Rozumiem, że pracodawca doszedł do wniosku, że chce ją zwolnić dopiero
    jak była w ciaży.
    Czyżby wcześniej była pracownikiem, którego jednak nie chciał zwolnić?
    Bo nie widzę powodów dla których nie mógł jej wówczas wypowiedzenia wręczyć.

    > Nie wiemy jak byly układy w pracy zanim ona poinformowala szefa, ze jest w
    > ciazy? Z robota jest jak jest i czasami co sprytniejsze laski zagrozone
    > zwolnieniem przypadkiem zachodza w ciaze i w ten sposob wiaza szefowi
    > rece.

    Wypowiedzenie się po prostu wręcza, a nie debatuje z pracownikiem, czy się
    chce wręczyć czy nie.
    Po wręczeniu wypowiedzenia kobieta może sobie nawet 4 razy w ciążę zajść.

    > Jesli jest tak jak napisalam wyzej to ja sie nie dziwie, ze on wykorzystal
    > tę sytuację bo po prostu w zaden inny sposob jej nie mogl zwolnic

    Mógł ją zwolnić w każdym momencie przed zajściem przez nia w ciążę.
    Czyżby wcześniej była jednak dobrym pracownikiem?

    > Ktos tu juz napisal, ze cenionego pracownika sie nie zwalnia - i plec nie
    > ma tu nic do rzeczy wiec wyciaganie argumentu biednej matki Polki jest
    > bezsensowne.

    Otóż pracownicy nie składają się tylko z dwóch grup, tych cenionych i tych
    którym nie chce się pracować.
    Cenionych się ceni, pozostałych nalezy traktować z godnością.