  • Data: 2006-11-18 21:12:53
    Temat: Re: [OT] Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Skryba" <m...@j...mail> wrote in message news:ejnkq7$ocg$1@news.onet.pl...

    > Jedyne co mogę od serca poradzić, to szczera rozmowa z tą osobą,
    > by wzięła się w garść i na przyszłość poważnie zajęła swoimi sprawami.
    > Jak to się mówi: "Co nas nie zabije, to nas wzmocni!" - myślę, że
    > tego typu nauczka jest dla niej najlepszym co mogło jej się przytrafić
    > by w przyszłości postępować z dużo większą odpowiedzialnością.

    Zeby pilnować to trzeba wiedzieć, że trzeba pilnować.
    To jest po prostu wykorzystanie sytuacji przez pracodawcę.
    Trafiło mu się, więc skorzystał.
    Szkoda tylko, że w ogóle do takich sytuacji dochodzi.
    Jeśli danego pracownika się nie chce to się go po prostu zwalnia, a nie
    czeka na sytuację w której to pracownik popełnia pomyłkę.
    Po prostu moralnie takie postępowanie mi się nie podoba.