  • Data: 2009-08-25 12:45:44
    Temat: Re: [OT] Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: ant <a...@n...tld> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:
    > ant pisze:
    >> - Fin/Finka
    > Polak -Polka
    > Francuz - Francuzka
    > Niemiec - Niemka
    > Strasznie to śmieszne...

    Tak, jednak Twoje przykłady mnie nie bawią ;P
    Ale to dlatego, bo się Finki/finki czepiłeś ;)

    > A co właściwie chciałeś zakmunikować?

    Chciałem zakomunikować, że mnie śmieszą
    lożki na siłę. To wstęp do segregacji
    płciowej czy czegoś w ten deseń.
    Za chwilę będą osobne autobusy dla "lożek"
    i osobne dla "logów".

    No i powiedzmy szczerze, taka lożka to nie
    brzmi zbyt poważnie, prawda? Ale może
    to tylko moje odczucie...

    Jak powinnismy nazwać wg. tej nomenklatury
    transseksualnego psychologa? Psycholoż? ;-)
    Czy klasycznie "Zboczeniec/odmieniec" po
    psychologii?