  • Data: 2009-08-25 12:59:19
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    news:quhbm6-fqd.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Och nie. Przed moimi personaliami powinno stać jeszcze "R.".
    > (kto czytał Asimowa, pojmie sarkazm)

    czytalem, nie kojarze

    > Poza tym mam niejakie wrażenie, że w tym programie chodziło raczej
    > (jeśli to faktycznie miałby być dzieci, czyli małolaty młodsze od
    > nastolatków) o uświadomienie, że mogą istnieć pary jednopłciowe, bez
    > wnikania w konkrety, co te pary robią w sypialniach.
    >
    > Tylko pod tym względem, że prawo wyraźnie zakazuje dyskryminacji pod tym
    > względem.

    wlasnie o to chodzi, ze jak sie taka organizacja zglosi do podstawowki
    to nikt juz nie pisnie, bo biedron go zje...

    program nauczania jest jasno okreslony i o ile nie odezwalbym sie slowem
    w przypadku gdyby owa organizacja organizowala to u siebie (jezeli
    rodzic zdecyduje ze owszem, to sie pofatyguje z dzieciakiem i posluchaja)
    bo wtedy jest to ich wybor

    ale jezeli dziecko przyjdzie ze szkoly i powie jak to dzisiaj uczylo sie
    o zaletach lewatywy przed stosunkiem analnym to juz bedzie cos nie tak,
    prawda?

    gdyby chcieli informowac chetnych u siebie, lobbowac na rzecz wprowadzenia
    edukacji seksualnej w okreslonym stylu, itd itp. ich sprawa

    ale z tego co widac jest to bardziej lapanka 'autorytetow' ktore pojda
    glosic madrosc w szkolach, a jak ktos sie nie zgodzi to sie poprztykamy
    jak z Cejrowskim