  • Data: 2009-08-25 13:26:31
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    games pisze:
    > Myslisz ze lesbijka moze zajsc w ciaze z druga jej podobna ? Ciekawszym
    > przypadkiem bylby facet z facetem.

    O ile wiem, to nadal do zapłodnienia jest potrzebne męskie nasienie.
    Chyba, że "postępowocy" już wymyślili coś nowego;)

    > A tak powaznie to mowa jest o propagowaniu dewiacji wsrod najmlodszych
    > dzieci, dziecko w tym wieku jesli powinno cokolwiek wiedziec o Homo to
    > napewno to ze nie jest to zwiazek normalny i takich ludzi powinno sie
    > unikac.

    Dziecko powinno poznać prawdę obiektywną, a nie to co oni chcą, żeby o
    nich mówiono. Oczywiście nie namawiałbym to zabijania ich, ani
    okaleczania, ale jakiemuś ostracyzmowi społecznemu powinni być oni
    poddani. Nic nie poradzą na to, że są inni, nie zmienią tego, a leczyć
    się nie chcą.

    > Tak ciezko zrozumiec ze zwiazek Homo to dewiacja ?

    Próbowałem kiedyś mówić ludziom prawdę oczywistą - z różnym skutkiem.
    Propaganda homoseksualna to silne lobby. Trudno z tym walczyć. Rozsądek
    i zdrowe podejście do sytuacji niewiele to pomagają.

    Wyglada ze Homo maja
    > zamiar negowac miliony lat ewolucji i udowadniac ze zwiazek Homo to cos
    > normalnego.

    Oni to robią. Nigdy nie zrozumieją, że już są tolerowani, bo nikt ich
    masowo nie zabija. Tolerancja to nie jest akceptacja.
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |