  • Data: 2009-08-25 12:29:06
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD pisze:
    > Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > W naszej szerokosci geograficznej mamy pewne standardy dotyczace zdrowego
    > odzywiania sie. Optymalna dieta to odpowiednia ilosc weglowodanow, miesa,
    > warzyw itp.
    > To, ze toleruje wegetarian czy wegan znaczy dokladnie tyle, ze nie mam
    > ochoty, by do nich strzelano, czy tez na sile pasiono ich miesem. Niech
    > sobie jedza co chca i jak chca. Ale nie chcialbym, zeby np. robili wode z
    > mozgu mojemu dziecku, przez co bedzie sie ono nieodpowiednio odzywiac. Z
    > homoseksualizmem jest podobnie.

    Nie trzeba podawać tak odległych przykładów. Generalnie w naszej
    kulturze rzadko kto obnosi się ze swoim życiem płciowym publicznie. Nie
    ma powodu, aby na przykład miłośnicy festingu, albo miłości hiszpańskiej
    wychodzili na ulicę i propagowali swój styl seksu. To samo powinno się
    tyczyć homoseksualistów.

    Ciekawe, jakie by było oburzenie, gdyby zwolennicy miłości oralnej
    chcieli by wyjść na ulicę i pokazać swoje techniki.

    --
    Liwiusz