    From: "PCMANIAK" <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Jak chronić moje dane?
    Date: Mon, 7 Aug 2006 14:13:11 +0200

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eb76v7$rg0$1@opal.futuro.pl...
    > Nic nie zamierzałem udowadniać.

    Brak argumentów?
    Widzisz, czsami należy pomyśleć o skutkach i nie posługiwać się pierwszym
    lepszym narzędziem, co wpadnie w ręce.

    > Jestem. Na gruncie towarzyskim jak najbardziej jestem. Ty także.

    A czy ta grupa leży w płszczyźnie towarzystkiej?

    > Niedużo. Czytam także grupę pl.comp.pecet.

    Czyli musiałem zajść Ci za skórę. Już wiem, ty lubisz Ati, a ja nVidię. :-)

    > Właśnie dokonałem. Czyż nie piszesz teraz dużo rozsądniej niż w
    > dotychczasowej Twojej twórczości na tamtej grupie?

    Rozsądniej? Wiesz, pomimo Twojej nieżyczliwości, nie życzę Ci sytuacji,
    kiedy admin podmienia Twoje słowa, a potem wywala z forum. Nie mogę nawet
    wysłać postu no niego, a mój wizerunek został nadszarpnięty (gdzie podaję
    prawdziwe dane), bo PCMANIAK, to już został stworzony jako worek do bicia.

    > Sorry, jednak się strasznie pomyliłem. Utrzymujesz nadal poziom
    > bliski zeru.

    Dla wielu ludzi zero zaczyna sie tam, gdzie inni się z nim niezgadzają.
    Zauważyłeś to. Ja nie myślę tymi kategoriami.

    > Oj jak twardo. Mega ROTFL. Dzieciaku, twardo nie znaczy po
    > chamsku obrażać dyskutantów. Gdybyś miał większy zasób słownictwa
    > nie musiałbyś nikogo obrażać.

    Nie zrozumiałeś moich treści i swojego zachowania. A pozatym nie trzymasz
    tematu dyskusji i przenosisz jakieś własne zainteresowania na forum
    publiczne.

    > No masz, szperałem w cudzych postach :-D

    Nie używasz wyszukiwarki? Grupy o komputerach przeglądasz na google, a tu
    bezpośrednio z OE...
    Jakie masz dowody sądzić, ze ja i PCMANIAK to ta sama osoba? Ja nie mam
    konta na grupach dyskusyjnych.

    > Aha, to "debil" i inne nie są słowami obraźliwymi według Ciebie.

    Nie dotyczy tematu moich pytań. Zrozum, że pytanie na grupie dostyczy
    prawdziwych danych i zacznij odrużniać forum (którego dotyczy wątek), od
    innych wypowiedzi na grupach dyskusyjnych.
    Co do słowa DEBIL, to czy uważasz, że podobne słowo, uznane pewnie przez
    Ciebie za obraźliwe, słowo KURWA użyte względem prostytutki, jest obraźliwe
    dla niej? Kto obraża KURWĘ? Ona sama swym działaniem, czy osoba
    stwierdzająca jej działalność?
    Bardzo ważne pytanie, bowiem od niego zaczyna się awansowanie najgorszych
    mentów, i tak z kurwy robi się prostytutkę, a ze złodzieja szanownego
    polityka. To własnie prawo, czego dotyczy ta grupa, jest winne za pewne
    społeczne przejawy.
    A Ty masz odwagę nazwać publicznie człowieka złodziejem jeśli coś kradnie?
    Zainteresuj się następstwami tego - ta grupa powinna Ci pomóc.

    > To nie jest forum.

    A więc rozróżniasz forum od grup dyskusyjnech o komputerach, ale tam gdzie
    to dla Ciebie wygodne.

    > Już Cię poznaliśmy w tym wątku.

    Nie widze w tym przeszkód, ale martwi mnie mała użyteczność Twojej
    działalności.

    > Podejrzewasz mnie aż o takie wpływy? Weź melisę. To grupa o
    > prawie nie o poglądach.

    Wypowiedź co najmniej człowieka nie umiejącego sobie poradzić z własnymi
    ułomnościami.

    > Nawet na to nie licz, po tym co tu napisałeś.

    Polecam naukę tolerancji - ja na grupie komputery odpowiadam każdemu wedle
    posiadanej wiedzy, niezależnie od poglądów i nie oceniam jego działalności.

    > Masz jakąś manię? Spokojnie, to podobno można leczyć. Jeśli słowa
    > krytyki bierzesz jako chęć niszczenia, to temu panu dziękujemy.

    Nie o to chodzi. Masz coś do mnie, to mnapisz prywatnie, a nie psuj wątku.
    Nie umiesz odpowiedziedź, nie chcesz pomóc człowiekowi, bo lubisz
    nienawidzieć i się kłócić, to chociaż nie pisz nic. To tak dużo?

    > Też uważasz to za zaszczyt?

    > Nieprawda. Jestem w kapciach.

    Powyższe wypowiedzi świadczą najdobitniej o chęci wykonania pyskówki i
    odreagowania tym na inne problemy. Poza tym, wypowiedzi bez większego sensu.

    > Pisałem Ci już, że może lepiej zacznij leczenie?

    Jesteś lekarzem?

    > To jest grupa dyskusyjna. Nie kancelaria prawna. Chcesz porad?
    > Idź tam i zapłać. Otrzymasz poradę prawną.

    Pierwsze, acz chamskie stwierdzenie. Za to można je stosować wobec prawie
    każdego nowego wątku. Co za uniewersalność, nie wymagająca wiedzy!

    > Wiem, wiem. Wszystkich tam tak nazywasz.

    Tylko tych, co nie mają racji i zachowują się nieprofesjonalnie. Nadużywasz
    fałszywych stwierdzeń - pohamuj się. Ty takich byś awanasował do roli
    specjalistów, nieprawdaż? Przykro mi, że nie zauważasz różnicy.

    > Ojej, jakie miłe i uczynne dziecko. Chcesz cukierka?

    Nie jestem dzieckiem od kilkudziesięciu lat i nie przepadam za cukierkami.

    > Utrzymujesz fachowość na grupie? Aż poplułem monitor ze śmiechu.

    Poplułeś, ponieważ jesteś emocjonalnie niezrównoważony. Żenujące jest
    również to, że się tym chwalisz.