  • Data: 2007-01-20 22:09:36
    Temat: Re: [OT] Rada
    Od: "Zina Zak" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości
    news:eotrj0$2k86$1@news.mm.pl...

    > Ehhh, Twój post ma 2687 kB...
    > To nie jest grupa binarna. Na przyszłość nie załączaj do wiadomości
    > wysyłanych na grupy tekstowe żadnych plików.
    > Zeskanowane obrazki możesz zapisać np. jako jpg, wrzucić na jakiś służący
    > do ich publikacji serwer, i podać w wiadomości link.
    >
    > Krystian

    Przepraszam ,postaram sie nie zdawałam sobie sprawy z tego ,że bedzie taki
    duzy .
    Apropo zeskanowanej umowy czy moze ona tak brzmiec do tej pory sami
    lokatorzyremontowali budynek ma on ponad 50 lat okna sa do wymiany nie
    wspomne o piecach i innch rzeczach a "wlasiciel"chce zebysmy podpisali umowe
    ,że sami będziemy robic remonty.Ma do tego prawo jesli budynek jest
    zapuszczony sami płaciliśmy za instalacje gazowąna mieszkanie ok 1700 zł)
    wodną i tp.a teraz co jeczcze mamy wyremontować reszte.Czynsz cały czas
    płace głownie chodzi mi o tą umowę .Pozdrawiam