  • Data: 2022-07-22 03:20:50
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-07-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pewnie o to, że jednak facet obracający dziesiątki czy setki kobiet to
    > jakieś jednak osiągnięcie wymagające umiejętności/talentu/pieniędzy. U

    Ale co to ma do rzeczy?

    > lasek jak nie jest jakaś paskuda, to jednak dość proste do osiągnięcia,
    > więc i mniejszy powód do dumy i chwalenia się niż u faceta;) Tak samo

    Czyli irytuje was, że w waszym przekonaniu się tym chwali? :) Mi prawdę
    mówiąc w ogóle nie przyszło do głowy, że ona się tym chwali. Po prostu
    sobie tak żyje i tyle. Ale może i się chwali (jak wspomniałeś, promuje
    książkę). Pewnie spokojnie może liczyć na bandy onanistów, którzy będą
    się jej rozwiązłością bryndzlować :)

    > jak facet wymieni koło w samochodzie to nikt się nad tym nie spuszcza,
    > natomiast jak laska to zwykle jednak jakiś pozytywny komentarz budzi;)

    No to przy założeniu, że wymieniłeś komuś koło dla chwały, a nie
    dlatego, że uważałeś, że to coś naturalnego co się robi aby pomóc, czy z
    dowolnego innego powodu. To jest właśnie to, że patrzycie na dzeiwczynę
    jak na jakiegoś aliena przez pryzmat beretu zrytego wiekami
    indoktrynacji religijnej :)

    > Czyli robi wyjątek bo innych jawnie krytykuje.

    Jeśli nie krytykuje indywidualnie konkretnych osób, to nie jest to nic
    ponad mówienie o światopoglądzie. Znajdź mi jakiś jej atak na konkretną
    osobę, a wtedy spokojnie się z tą hipokryzją zgodzę. Choć nawet wtedy
    nie będzie to do końca jasne, bo przecież nigdzie nie pochwala ona
    swojej córci, a jedynie nie chce się na jej temat wypowiadać. Nawet
    będąc organicznym antypisowcem, za jakiego się sam uważam, można to w
    sumie zrozumieć.

    --
    Marcin