  • Data: 2022-07-22 07:50:07
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kobieta nie, ale możecie łoże kupić na spółkę i wtedy żadne nie będzie
    > cudzołożyło.

    No właśnie już się bałem, że z własną żoną na wakacjach cudzołozyłem,
    ale dzejef poratował wspólnotą małżeńską i wyszło, że mieszkanie
    wspólnie wynajeliśmy choć ja płaciłem. Gorzej, że łoże właściwe mam z
    czasów kawalerskich;) Co by w sumie technicznie znaczyło, że wszystkie
    te panie ze mną cudzołożyły a ja z nimi nie:P Normalnie jak klinton w
    gabinecie owalnym:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!