  • Data: 2022-07-21 22:34:28
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2022 o 22:06, J.F pisze:

    > No ale to skutek "postępu społecznego"
    >
    > https://twojahistoria.pl/2019/02/28/jak-w-dawnej-pol
    sce-karano-za-cudzolostwo-ukazaly-sie-doglebne-badan
    ia-tematu/

    Kiedyś było kiedyś. Chociaż kościół rzeczywiście przeszłością żyje.

    > No ale jak rozgrzeszyc bez obietnicy poprawy?

    No toż obiecać można...

    > To jej wina !

    o!

    > Ale trzeba jednak obiecac poprawe.
    >
    > Albo spowiadac w dniu ślubu, to obietnica bedzie szczera :-)

    "widzę jednak inne możliwości";)

    > Wspolnota małzenska, chyba ze zdązyles rozdzielnosc majątkową zrobic
    > :-)

    Ok, no ale dalej w cudzym... No chyba że by po linii że najem jest równy
    tytyłowi posiadania czy jakoś tak:P

    > No ale kto to zapisał ?

    NIe wiem:P Pewnie jakiś papież:P

    --