    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OFE - zabór mienia
    Date: Mon, 23 Dec 2013 11:45:42 +0100
    <52b5ae4d$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    <l94bhe$nr5$1@node2.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <l94jcr$t2u$2@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <l94nr6$4kh$2@node2.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <l97jsd$1fd$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <l97m0l$3pp$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <l97qra$o90$1@mx1.internetia.pl> <s...@p...org>
    <l982mp$dkc$1@node2.news.atman.pl> <s...@p...org>

    On 23.12.2013 09:03, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-12-23, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. Obserwacja otaczającego świata

    Czyli niewiele, nieobiektywnie, wasko horyzont, brak perspektywy.

    > Skromnie.

    Moze pod mostem....

    > No to nie wiem. Ja żyję w innym świecie, bo właśnie cały czas o tym
    > wszyscy mówią.

    ...ze bedzie emeryturka....?

    > I całkowicie po cichu ignorujesz fakt że a/ nie jesteś sam na tym
    > świecie b/ inni płacili i teraz płacisz na nich, nie na siebie
    > Nikt Ci nie każe pobierać emerytury przecież. Nie chcesz być
    > obciążeniem, to nie bierz. :)

    nie wezne wzamian za cos - za nieplacenie.

    > s/inwestować/przejadać.

    no skoro ty tak rozumiesz inwestowanie to musisz miec wiare w zus, bo
    inaczej bys przejadl wszystko...

    > Pewnie, każdy by chciał mniejsze podatki/obciążenia.

    > Nie sądzę. Ale nawet jeśli, to co w tym złego?

    biologiczny wiek organizmu

    > Podełem linki które świadczą że to nie jest fantazja.

    > Ciągle "ja" i "ja". Patrz na zjawisko społecznie.

    ae co "zjawisko spoleczne"?

    mam dbac o innych zamiast o siebie?

    > No to się przygotowuj. Ale jednocześnie z umowy społecznej wypadałoby
    > się wywiązać. Gdzieś tam obok pisałeś, że nie chcesz się wyłamywać.
    > No to się nie wyłamuj.

    Niestety umowa zostala zmieniona jednostronnie, nie czuje sie
    zobowiazany dalej cieszyc sie z niej.

    > Solidarność społeczna pełną gębą.

    Coz, solidarnoscia dzieci nie wykarmie.

    jak mam wybierac "ja pod most" lub "ktos inny pod most" to wybieram to
    drugie.

    t/story/2012-01-23/working-retirement/52759600/1
    >>> http://www.businessweek.com/articles/2013-09-26/form
    er-executive-tom-palome-spends-his-retirement-flippi
    ng-burgers
    >>> http://forsal.pl/artykuly/734077,system-emerytalny-w
    -usa-pracujacy-seniorzy-emerytury-tom-palome.html (po polsku)
    >>> http://www.businessweek.com/news/2012-10-16/retireme
    nt-no-option-for-older-workers-in-europe-s-crisis
    >>> http://www.businessweek.com/videos/2013-09-23/boomer
    s-find-they-need-work-to-support-retirement

    > Wg mnie głupotą jest takie egoistyczne myślenie.

    Troska o swoje to nie egoizm.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx