  • Data: 2013-12-24 15:19:57
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > Nie. Obserwacja otaczającego świata.

    > Skromnie.

    600zł ?! Zastanów się. Ile dzisiaj płacisz na jedzenie przez miesiąc ?!

    > Nie sądzę. Ale nawet jeśli, to co w tym złego?

    To, że umrzesz z głodu bo nie będziesz wystarczająco sprawny fizycznie i
    psychicznie by ktoś zechciał Cię zatrudnić w wieku 65-lat a jeśli
    zatrudniasz innych to z tych samych powodów go nie zatrudnisz i umrze z
    głodu. To nie jest demagogia tylko zdrowy rozsądek.