  • Data: 2013-12-23 00:38:21
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.12.2013 23:21, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-12-22, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Śmiem wątpić.

    To ci wolno.

    > A to już w ogóle fantazja.

    Liczmy tylko 500 wiecej miesiecznie. 6000 rocznie. Kawalerka w 30 lat.
    Fantazja? Tak, nie lubicie tutaj nieruchomosci.... Bo to tylko dla
    miliarderow.

    > Bo:
    > - jako ogół zachowują się skrajnie nieodpowiedzialnie

    To sie naucza odpowiedzialnosci. Uwazasz ze za nieodpowiedzialnosc kogos
    ja powinienem placic?

    > - jako ogół żądają potem by koszty za ich nieodpowiedzialność ponosił ktoś inny

    pisalem - zlikwidowac taka mozliwosc.

    > Przykład?
    > - rozszczenia/żądania pomocy w przypadku powodzi

    nie ulegac.

    > - niejaki bohun z wątku obok

    nie czytuje :)

    > Więc proszę Cię. Przestań żyć w matriksie, w którym wszyscy postępują
    > racjonalnie i wróć do realnego świata.

    a jak zmienic cokolwiek, jesli nie wyjdzie poza "nie da sie zrobic bo
    kazdy pomysl jest glupi"

    poradz.

    > Ty nie chcesz umowy społecznej. Ty chcesz wykorzystać swoją dobrą sytuację
    > samodzielnie i egoistycznie wypiąć się na innych.

    tak, dokladnie, chce sie wypiac ale tylko an tych, co maja postawe "daj daj"

    > To nie jest umowa społeczna,
    > tylko krótkowzroczne, egoistyczne i narcystyczne podejście do problemu.

    Jesli dzieki temu bede mogl wykorzystac swoje srodki i zapewnic soie
    emeryture - to co w tym zlego?

    Mam godzis sie na okradanie w imie "daj daj"

    Dlaczego oni nie moga nie byc egistami? Tylko mnie nie wolno byc
    egoista, oni moga...

    Ja proponuje wlasnie rownouprawnienie w kwestiach swojego zycia i wyboru
    co robic, zaniechanie troski o tych roszczeniowych "daj daj".

    Chca? To niech sie biora do roboty, kombinuja jak nie krzyczec "daj daj".

    > Spokojnie. Wszyscy wieszczą i wieszczą, a zanim pierdolnie to jeszcze dużo
    > rzeczy dookoła jebnie. I drobni inwestorzy dostaną (niestety) pierwsi
    > po dupie.
    >
    > A z historii współczesnego świata wychodzi mi, że emerytury są bardziej
    > i lepiej chronione niż kapitał zgromadzony na lokatach.

    Nie odpowiedziales.

    Co bedzie jak zus pierdolnie.

    Hipotetycznie.

    Napieraj.