    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <l91uo2$d0u$1@node2.news.atman.pl>
    <52b4df0f$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l93ooq$4lu$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: OFE - zabór mienia
    Date: Sat, 21 Dec 2013 15:17:20 +0100

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:l93ooq$4lu$1@node2.news.atman.pl...

    > Tylko czemu to pokolenie ma ciagle placic za nieswoje emerytury?

    No właśnie nie wiem. Ale jeśli już musi, to może za jedną, a nie za dwie?
    Swoją i cudzą.

    > Za przeproszeniem, glupi jestes czy jak? Wybacz moja irytacje, ale
    > zerowanie na czyims zawsze jest zle, wiec kazdy matol dostrzega po co.

    No właśnie ten II Filar, to żerowanie jest. Żerowanie, bo renty trzeba
    wypłacać również, i jak nie ze skaldek, to z podatków.

    > W tym, ze jak juz musze oddawac kase to niech skladam na SWOJA emeryture
    > a nie na czyjas.

    Ależ Ty skłądasz na dwie emerytury, swoją na przytszłość i obecnego emeryta
    teraz.

    > Plus dziedzieczenie srodkow, co jest chyba normalne, a czego w ZUS nie
    > ma.

    Bo ZUS działa na zasadzie ubezpieczenia, a nie wkładów pieniężnych.

    > Nie rozumiem Twojego pytania i watpliwosci.
    > Jaki ZUS?
    > Zapytam - PO CHUJ NAM ZUS?

    ZUS nam po to, by teraz wypłacił z naszej kasy emerytury, a jak my
    pójdziemy na emeryturę, to by zebral kasę z wóczas pracującycych.

    > Liczylem kiedyś ile dostane z inwestycji w ZUS.
    > Wyszlo mi - ze z kazdych wplaconych tam 100 zlotych dostane TADAM jak
    > pozyje ;) 20 zlotych
    > To po chuju inwestycja ze stopa zwrotu MINUS 80%

    Sądzę, że tu moze być kwestia sposobu obliczeń. Brałes pod uwagę rencistów?

    > Kradyt mieszkaniowy jest tylko 2 razy drozszy
    >
    > mieszkanie za 300 tys na 30 lat to koszt ok, 600 tys
    >
    > ale za to mam mieszkanie warte 300 tys.
    >
    > i tylko 50% wplat wszystkich w plery
    >
    > w ZUS jestem 80% wplat w plery
    >
    > TO JA KURWA WOLE KRADYT OD LICHWIARSKIEGO BANKU NIZ ZUS

    Moim zdaniem źle liczysz.