  • Data: 2006-08-25 10:59:41
    Temat: Re: ODPOWIEDZIALNOŚĆ za porady
    Od: j...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Jurek" <j...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    >
    > Witam,
    > Czegoś nie rozumiem.... jeżeli chcesz udzielać porad prawnych, a sam nie
    > umiesz sobie odpowiedziec na powyzsze pytanie, to Boże chroń osoby którym
    > będziesz doradzał...... To jakies komletne nieporozumienie.....
    > Pozdrawiam,
    > Romek

    Romku drogi, nie powiedziałem że chcę udzielać porad, powiedziałem że
    chciałbym podjąć współpracę nie mówiąc w jakim zakresie czy większym czy
    mniejszym. Nie powiedziałem też że nie umiem sobie odpowiedzieć na to pytanie,
    mam pewną odpowiedź ale po prostu chciałem teoretycznie poznać zdanie innych
    osób w tej sprawie. Przecież może ono się w jakiś sposób różnić od
    mojego.Dziękuję tak czy inaczej za odpowiedź i pozdrawiam.