  • Data: 2006-08-26 07:38:04
    Temat: Re: ODPOWIEDZIALNOŚĆ za porady
    Od: j...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

    > A co by było, gdyby ktoś się zgłosil i poprosił o poradę dotyczącą tego, czy
    > można uzyskać odszkodowanie od takiego bezpłatnego konsultanta?
    >
    > Skoro sam nie umiesz odpowiedzieć na to pytanie to nie ważyłbym się doradzać
    > innym.
    >
    > Ubezpieczcie się, bo w moim odczuciu jak najbardziej są podstawy do
    > dochodzenia odszkodowania tak jak i wobec radców, adwokatów i notariuszy. W
    > orzecznictwie przyjmuje się, że jeśli działania prawnika były oczywiście
    > błędne, to ponosi on odpowiedzialność za szkodę. Nie ma tu znaczenia czy
> [...]
    Panie Mecenasie, umiem odpowiediec na to pytanie.Wiem ze istnieje
    odpowiedzialnosc, chcemy robic wszystko jak najlepiej i na pewno tak bedzie ale
    moga zdarzyc sie przypadki ze ktos moze i tak nie byc zadowolonym z porady.
    Chodzi tylko o zminimalizowanie odpowiedzialnosci na ktora moze sie ktos narazic
    nie ze swojej winy absolutnie.