  • Data: 2006-08-26 10:09:12
    Temat: Re: ODPOWIEDZIALNOŚĆ za porady
    Od: Szmul Szmulewicz <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    jurekk powiada:

    > Panie Mecenasie, umiem odpowiediec na to pytanie.Wiem ze istnieje
    > odpowiedzialnosc, chcemy robic wszystko jak najlepiej i na pewno tak bedzie ale
    > moga zdarzyc sie przypadki ze ktos moze i tak nie byc zadowolonym z porady.
    > Chodzi tylko o zminimalizowanie odpowiedzialnosci na ktora moze sie ktos narazic
    > nie ze swojej winy absolutnie.

    Jesli chodzi Wam tylko o kwestie zminimalizowania odpowiedzialnosci to
    zamiast pytac na grupie wystarczy siegnac do kodeksu cywilnego(art. 473 p 2.
    a contrario) i zamiescic odpowiednia klauzule w formularzu wniosku o porade
    lub w czyms podobnym. Skorzystajcie z sugestii Marcina i zastanowcie sie
    jeszcze nad rozpoczeciem takiej dzialnosci.

    Szmul Szmulewicz