  • Data: 2004-07-07 18:13:40
    Temat: Re: OC sprzedanego auta
    Od: "Tomek G." <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wnosisz sprzeciw. W tym momencie odbedzie sie normalna rozprawa, na
    > ktorej pokazesz wszystkie papiery. I wygrasz albo i nie ;)
    Czyli wystarczy wypełnić prawidłowo formularz "sprzeciw" i tyle, beż żadnej
    argumentacji prawnej? Czyli w momencie wnoszenia sprzeciwu jedyne czym
    ryzykuję to wzrost kosztów procesu w wypadku ew. przegranej? bo było by
    głupio, gdybym na rozprawę przygotował obronę, a tam by powoedzieli "w
    sprzeciwie tego nie było"..
    > Nie mozesz poczekac, bo inaczej wyrok uprawomocni się.
    a to tak z ciekawości - czym więc się różni, w czym jest mniej korzystny dla
    wierzyciela nakaz w trybie upominawszym od nakazu w trybie nakazowym? od tego
    drugiego po prostu sprzeciw nie przysługuje?
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/
    no i na koniec: jak to jest z tą moją umową, czy interpretacja, że należy ją
    czytać zgodnie z intenją stron (mimo innej nazwy) jest do obronienia?
    dziękuję, tomek