    From: "Mariusz Muszak" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC sprawcy
    Date: Wed, 4 Sep 2002 10:57:25 +0200

    Miałem przypadek kilka tygodni temu.

    Mandat przyjęty jest niepodważalny, czyli, że jeśli przyjął to przyznał się
    do wszystkiego.
    Wszystko powinno być w protokole policji. Ubezpieczalnia zawsze może odmówić
    wyceny - takie ma prawo - wówczas zostaje sąd i na początku
    koszty.....Lepiej dogadać się polubwnie lub znaleźć znajomego likwidatora
    warsztatu.
    Każdy warsztat ma takiego.
    Ja najpierw zadzoniłem i zapytałem w warsztacie wprost: czy załatw, czy nie?
    To wszystko.
    Reszta mnie nie obchodzi. Inna sprawa, że tydzieńn po naprawie ukradli mi
    ten ssamochód......

    Użytkownik Jabba <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al39ed$j8h$...@n...tpi.pl...