  • Data: 2002-09-04 08:18:39
    Temat: Re: OC sprawcy
    Od: "Dante" <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wg mnie Policja powinna sporzadzic protokow w ktorym wyraznie jest okreslony
    sprawca i opis zaistnialych szkod (przynajmniej te co widac).
    Druga sprawa jest ubezpieczalnia, ja mialem przejscia z hestia i wiem ze w
    sprawach OC ubezpieczalnie robia sobie co chca, traktuja cie jako intruza,
    ty jako maly szary obywatel nie masz z nimi szans, odwolania tez niewiele
    pomoga. Wg mnie prawo ubezpieczeniowe powinno byc tak skonstruowane abym to
    ja jako poszkodowany kontaktowal sie z wlasna ubezpieczalnia w ktorej jest
    ubezpieczony i jest jej klientem (moze bardziej by sie starali), a dopiero
    ona egzekwowala by ubezpieczenie z polisy OC sprawcy.
    Mnie pan z hestii z drwiacym usmiechem poinformowal po miesiacu oczekiwania
    ze wyplaci mi tyle ile jemu sie wydaje ze mi sie nalezy (a nie tyle ile
    kosztowala naprawa) a co ja z tym zrobie to go malo obchodzi.