    From: "Andrzej m." <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC - PZU paranoja - co robic?
    Date: Thu, 20 Oct 2005 20:42:46 +0200

    news:dj8mv4$g8o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > <a...@n...pl> napisal(a):
    >
    > Ustawa przewiduje rozwiązanie w kilku okreslonych przypadkach. Chyba nie
    > zabrania wypowiedzenia wcześniej. Tylko pewnie umowa tego nie przewiduje
    > i nie da się tego zrobić.
    >
    > Olej temat - to tej pani wina, ona popełniła błąd, niech ona płaci, co
    > Ciebie to obchodzi, dlaczego masz jeździć, kombinować,
    > umawiać się, wypowiadać, podpisywać, marnować czas i benzynę? Pani chce
    > po prostu wykorzystać Cię do poniesienia odpowiedialności finansowej za
    > jej błąd. Jeśli będziesz się interesował tą sprawą, to będziesz jeleń
> [...]

    Widzisz tylko ja mientkie serce mam :-). Poza tym chetnie bym sie tam
    wybral chocby z tego powodu zeby zaswiadczyc ze najpierw inna panienka z
    okienka wyliczyla moje ubezbieczenia z 60% znizka. Podejzewam ze kobieta
    ktora mnie ubezpieczala kozystala z tego samego programu komputerowego. Moze
    ktos wazny uzna ze pomylil sie komputer (bo w naszym kraju z tego co
    zauwazylem komputery myla sie bardzo czesto :-) ) i za blad obciaza PZU
    jako calosc. Sam niewiem. Dziekuje bardzo za odpowiedz. Mam nadzieje ze
    padna jeszcze inne propozycje.

    Pozdrawiam
    Andrzej