  • Data: 2005-10-20 23:10:58
    Temat: Re: OC - PZU paranoja - co robic?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Oct 2005 18:17:09 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Olej temat - to tej pani wina, ona popełniła błąd, niech ona płaci, co
    > Ciebie to obchodzi,

    Pracownik popełnił błąd, znaczy że coś robi.;)
    Ty jesteś na tyle wielkoduszny, i dobrze, że nie chcesz by ta osoba
    poniosła kosekwencje. Ponieważ nie wiem jakie są warunki zawierania
    ubezpieczeń OC pozwolę sobie na radę OT, znaczy nie-poradę.
    Zgadzasz się z Panią OCelotką w jednym: nie chcesz by ponosuiła kosekwencje
    swego błedu. Nie chcesz też byś TY ponosił tego błedu kosekwencje.
    Zaproponuj niech to ONA znajdzie sposób byś TY nie stracił na jej błedzie.
    Niech wymyśli sposób w swoim własnym interesie:
    niech załatwi z decydentem superextraordynaryjną zniżkę, kruczek prawny
    zezwalający na zerwanie umowy bez żadnych kosztów itp. jej ruch.

    --
    pozdro
    poreba