  • Data: 2005-10-20 19:58:09
    Temat: Re: OC - PZU paranoja - co robic?
    Od: "Andrzej m." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości
    news:dj8r1r$5ds$1@opal.icpnet.pl...

    > Ile masz lat bezszkodowej jazdy? Sam nie wiedziałeś, że za dużą zniżkę
    > naliczyli?
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Do tej pory bylem glownym wlascicielem pojazdu ktory byl ubezpieczony w PZU
    ze znizka 60%. Poszedlem ubezpieczyc drugi samochod ktorego wlascicielem
    jestem sam. Zrobilem to po konsultacji z agentem innej firmy gdzie kwota
    ubezpieczenia wychodzila zblizona to kwoty na jaka zostal mi ubezpieczony
    moj samochod w PZU (uwzgledniajac oczywisci 60% upust). To ze zdecydowalem
    sie na PZU a nie u nadmienionego agenta wynikalo tylko z tego ze mialem przy
    sobie wszystkie potrzebne dokumenty. Nigdy nie ubezpieczyl bym sie w PZU na
    warunka o jakich dowiedzialem sie przed kilkoma godzinami.

    Pozdrawiam
    Andrzej