eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoO gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows) › Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
  • Data: 2008-04-01 09:51:55
    Temat: Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 01 kwiecień 2008 10:02
    (autor Krzysztof Halasa
    publikowane na pl.comp.os.linux,
    wasz znak: <m...@m...localdomain>):

    > Nie wiem czy to alternatywa, ale Tristan twierdzil ze "musi".

    Bo Ty się uparłeś na dziwne twierdzenia typu, że GPL to nie umowa
    licencyjna. Teraz znów wmawiasz mi, że twierdziłem, że trzeba osobno
    zawierać umowy.

    A ja przecie wręcz dawałem przykład zawarcia umowy poprzez samo wejście do
    autobusu.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com