  • Data: 2017-03-17 20:18:27
    Temat: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 marca 2017 16:57:55 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Do mnie dzwonili od dwóch dni, a przed chwilą się odezwali. To jakaś
    > strefa relaksu z Tarnowa. Robią w Nowym Sączu w Hotelu IBIS spotkanie 28
    > marca w sprawie jakiś masażerów. Wygrałem jako jeden z 30 z Nowego Sącza
    > odkurzacz (tu poczułem się wyjątkowo), tylko muszę im podać swoje dane
    > osobowe, bo nie wiedzą komu wysłać prezent.
    >
    > Podobno oferta jest tak wyjątkowa, że bez pisemnego zaproszenia nie
    > wpuszczają,jak zaproponowałem, ze może jako ten jeden z 30 szczęśliwców
    > pójdę incognito i odbiorę. Może terrorystów się boją. Pani była
> [...]

    Ja tam zawsze wysłucham co mają do powiedzenia, na końcu zawse pytają na jaki adres
    wysłać pisemne zaproszenie.
    Zdąża się mi dłuższą rozmowę przeprowdzić z takim marketerem jak akurat w w aucie
    jadę i czas mam, Jak mówi ze wygrałem wiertarke to pytam jaki model, jak długi kabel
    i czy regulacje obrotów ma. Jak raz "wygrałem" garnitur to z kwadrans ich męczyłem
    czy mi czerwone spodnie i zieloną marynarkę dadzą;)
    Średnio raz na 3 tygodnie gdzieś mnie zapraszają więc o nękaniu mowy raczej nie ma

    Z reguły podaje im imię i nazwisko burmistrza mojego miasta i adres UM
    Już kilkanaście zaproszeń pewnie burmistrz dzięki mnie ma