  • Data: 2017-03-19 09:55:12
    Temat: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2017 o 09:02 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Faktycznie to by było niezbyt mądre posunięcie.
    > Co zatem można by zaproponować, żeby było "wesoło i nieszkodliwie"?

    Szczerze mówiąc, chyba podchodzicie od niewłaściwej strony.

    Miałem okazję przyjrzeć się pracy jednej z wrocławskich (szczęśliwie już
    nie istnieje) firm telemarketingowych. Sprzedawała powszechnie dostępne
    produkty kilkunastokrotnie drożej niż w sklepie w detalu, za to z
    odpowiednią "legendą". Miała _nawet_ podpisaną umowę z firmą pożyczkową!

    Obaj jesteśmy z Wrocławia (albo przynajmniej masz jakieś tu interesy) więc
    zaznaczę, że na korytarzach wisiały zdjęcia właścicieli z prezydentem
    Dutkiewiczem, wystarczyły jakieś drobne datki :)

    Ok. setki skomputeryzowanych stanowisk, ze dwieście dziewcząt (facetów
    niewielu) pracujących na nielegalnej bazie danych telefonicznych.
    Młode, niedoświadczone dziewczyny były przekonane, że są
    współodpowiedzialne za łamanie prawa, tak informowali je szefowie -
    "Jedziemy na jednym wózku".
    Znałem sytuację niektórych dziewcząt i wierzcie mi, lepiej, że zarabiały w
    ten a nie inny sposób! Dziewczęta mają teraz różne głupie pomysły na łatwy
    pieniądz!

    Widziałem popłakujące po kątach, bo zostały niemiło potraktowane przez
    pracodawcę, a bardzo często potencjalnego klienta. Bardziej doświadczone
    już nie reagowały tak uczuciowo.

    Zatem wierzcie mi, _znacznie_ więcej zyskacie zwyczajnie miło prosząc o
    wykreślenie nazwiska z bazy danych! Sam to stosuję od zawsze i prawie nie
    narzekam na spam telefoniczny.

    "Żyj i daj żyć innym" - macie do wyboru np. chamską odzywkę i chwilową z
    tego radość, albo pozytywnie zaskoczonego telemarketera, który jest
    skłonny stracić chwilę czasu, by miłego klienta wykreślić z bazy.

    Zresztą to działa też w innych sytuacjach (urząd, sklep). Byle się nie
    płaszczyć, a z humorem.

    --
    Trefniś