  • Data: 2017-03-19 16:01:55
    Temat: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-19 o 09:55, Trefniś pisze:
    > W dniu .03.2017 o 09:02 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Zatem wierzcie mi, _znacznie_ więcej zyskacie zwyczajnie miło prosząc o
    > wykreślenie nazwiska z bazy danych! Sam to stosuję od zawsze i prawie
    > nie narzekam na spam telefoniczny.

    Ja to traktuję jak pewnego rodzaju folklor i zawsze
    jak zadzwoni ktoś i nie mam czasu, to spławiam jednym zdaniem a czasem
    jak trafi na przerwę albo jak mam chwilę
    to "porozmawiam" nawet. Chciałbym jakoś delikatnie dać prztyczka w nos i
    tyle.
    A skreslenie z bazy, to może
    zadziałać w banku czy w telefonach, bo w sprawie kołder, garnków,
    kredytów, produktów prozdrowotnych, wczasów, nauki języków itp,
    to nie zadziała, bo zbyt dużo tych spamerskich firm jest