  • Data: 2011-05-05 08:59:53
    Temat: Re: Nr rachunku bankowego alledrogo ?
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:

    > Ale nikt tu nie próbuje winic sprzedawcy. No chyba że PayU przekazało
    > kase na konto Pza sprzedawcy a ten nie wysyła towaru

    Tak mi się wydawało że wątek zaczął dryfować w kierunku winienia
    sprzedawcy za wszystko i wolałem od razu ten kierunek zamknąć

    > A jaki był status płatności w PzA. Może sprzedawca nie skonfigurował
    > ustawień Pza- nie podał swojego nr konta bankowego i PayU nie może mu
    > przelac kasy. A to ew. błąd sprzedawcy.

    Jaki błąd? Nie mam obowiązku korzystania z PZA i go ustawiania, i tylko
    Allegro jest winne temu że pieniądze nie trafiły do sprzedawcy gdyż samo
    włączyło taką opcję na aukcjach i pomimo znajomości konta sprzedawcy
    (gdyż oficjalnie podaje je na aukcjach) nie przekazuje mu pieniędzy. Nie
    każdy sprzedawca musi godzić się na wszystkie zagrania monopolisty i im
    ulegać.

    ps. sprzedawałem z prywatnego konta jakiś aparat foto i tez pieniądze
    wpłyneły na pza, ja tego nie chciałem, nie posiadam prywatnego konta
    bankowego, a na pieniądze przekazane pocztą (jest taka mozliwośc wypłaty
    z pza) czekałem parę dni i musiałem oficjalnie po raz kolejny podać swój
    adres, i dlatego kupujący dostał przesyłkę po 2 tygodniach bez śladu
    mojej winy (wiem że jestem winny nieposiadania konta prywatnego a jak
    posiadam to nieujawniania go szemranym pośrednikow)

    ps2. tak payu jest dla mnie szemranym pośrednikiem bo zmusza mnie do
    korzystania z jego usług wbrew mojej woli a żadnej umowy pośrednictwa i
    gwarancji przekazania pieniędzy w określonym czasie nie chce przysłać