  • Data: 2011-05-05 09:25:52
    Temat: Re: Nr rachunku bankowego alledrogo ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:4dc2672a$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ale nikt tu nie próbuje winic sprzedawcy. No chyba że PayU przekazało
    > kase na konto Pza sprzedawcy a ten nie wysyła towaru

    >Tak mi się wydawało że wątek zaczął dryfować w kierunku winienia sprzedawcy
    >za wszystko i wolałem od razu ten kierunek zamknąć

    Ano;))

    >Jaki błąd? Nie mam obowiązku korzystania z PZA i go ustawiania, i tylko
    >Allegro jest winne temu że pieniądze nie trafiły do sprzedawcy gdyż samo
    >włączyło taką opcję na aukcjach i pomimo znajomości konta sprzedawcy (gdyż
    >oficjalnie podaje je na aukcjach) nie przekazuje mu pieniędzy. Nie każdy
    >sprzedawca musi godzić się na wszystkie zagrania monopolisty i im ulegać.

    Chwila, chwila. Dorośli biali ludzie postepuja świadomie. Skoro korzystasz z
    usług Allegro, wystawiasz aukcję, to znaczy ze akceptujesz ich zasady.A
    skoro do prawie każdej jest PzA to respektuj to i nie dziw sie ze kupujacy z
    tego skorzystają

    >ps. sprzedawałem z prywatnego konta jakiś aparat foto i tez pieniądze
    >wpłyneły na pza, ja tego nie chciałem,

    Jak nie chiałeś skoro udostępniłeś taką opcje. A skoro udostępniłeś to nie
    dziw się że kyupujacy skorzystał z niej

    >nie posiadam prywatnego konta
    >bankowego, a na pieniądze przekazane pocztą (jest taka mozliwośc wypłaty z
    >pza) czekałem parę dni i musiałem oficjalnie po raz kolejny podać swój
    >adres, i dlatego kupujący dostał przesyłkę po 2 tygodniach bez śladu mojej
    >winy (wiem że jestem winny nieposiadania konta prywatnego a jak posiadam to
    >nieujawniania go szemranym pośrednikow)

    Twoje ew. wina była taka że wysłałeś dopiero jak otrzymałes kasę do reki. A
    normalnie mogłeś wysłac zaraz jak dostałeś info z PzA że kupujacy dokonał
    zapłaty. Ale postąpiłes jak postąpiłes. A jak wpłacają Tobie na konto
    firmowe to wysylasz dopiero jaka kasę z bankomatu w garść weżmiesz?

    >ps2. tak payu jest dla mnie szemranym pośrednikiem bo zmusza mnie do
    >korzystania z jego usług wbrew mojej woli a żadnej umowy pośrednictwa i
    >gwarancji przekazania pieniędzy w określonym czasie nie chce przysłać

    Ktoś zmusza Ciebnbie do korzystania z Allegro?
    Zgłoś to na prokuraturę bo na to jest paragraf zapewne

    Krzysiek