  • Data: 2011-05-05 09:53:49
    Temat: Re: Nr rachunku bankowego alledrogo ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    >ps. sprzedawałem z prywatnego konta jakiś aparat foto i tez pieniądze
    >wpłyneły na pza, ja tego nie chciałem, nie posiadam prywatnego konta
    >bankowego, a na pieniądze przekazane pocztą (jest taka mozliwośc wypłaty z
    >pza) czekałem parę dni i musiałem oficjalnie po raz kolejny podać swój
    >adres, i dlatego kupujący dostał przesyłkę po 2 tygodniach bez śladu mojej
    >winy (wiem że jestem winny nieposiadania konta prywatnego a jak posiadam to
    >nieujawniania go szemranym pośrednikow)

    A tak sobie mysłę że coś kręcisz
    Skoro nioe posiadasz prywatnego konta to wystawiajac aparat nie wybrałbyś
    opcji płatność z góry- wtedy faktycznie dołączją PzA.
    Nie mając prywatnego konta sprzedając aparat powinienes wybrac opcję
    płatność przy odbiorze i wtedy PzA nie ma więc kupujący nie mógł z niego
    skorzystać.
    Więc jak widzisz kupujący czekał na towar 2tygodnie bo ty miałes jakies
    swoje widzimisie.

    Krzysiek