    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy termin.
    Date: Mon, 17 Feb 2020 23:58:50 +0100

    W dniu .02.2020 o 21:56 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup

    > Egzamin nie jest pisemny i anonimizowany ?

    Zaraz, zaraz...
    O czym piszesz...

    Prawo o ustroju sądów powszechnych,

    Rozdział 1. Powołanie do pełnienia urzędu na stanowisku sędziowskim:

    https://www.arslege.pl/prawo-o-ustroju-sadow-powszec
    hnych/k41/s2510/

    To zaledwie o warunkach, jakie trzeba spełnić, by spełnić warunki formalne
    powołania na stanowisko sędziego. Popatrz - przedstawiasz historię swojej
    pracy zawodowej, zwróć uwagę KOMU ją przedstawiasz.

    Egzamin sędziowski:
    Art. 32. - Egzamin sędziowski - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury.

    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/kr
    ajowa-szkola-sadownictwa-i-prokuratury-17521464/art-
    32

    Jak widać - przyszły sędzia jest dokładnie prześwietlany na wielu różnych
    poziomach.
    Egzamin (także ustny!) jest przeprowadzany przez ową kastę, która jest
    świetnie zorientowana w dotychczasowym przebiegu kariery.

    Doskonale też wszyscy znają zależności rodzinne potencjalnego sędziego.
    Wszyscy mówią, że to zawód rodzinny!

    W tajemnicy - o niektórych znanych sędziach mówi się, że w karierze
    pomogło łóżko i to nie są żarty.
    Jedna z nich traci stanowisko w KRS.

    (...)

    Rzeplinski-mowil-trzeba-wyrwac-KRS-sedziom.html

    > A PiS chce naprawic, czy posadzic swoich na stolkach ?

    PiS chce posadzić na stołkach osoby nieuwikłane w sędziowskie (w
    uproszczeniu - kastowe) zależności środowiskowe.
    Pamiętacie, Ziobro i PiS uwalniał też inne zawody prawnicze. W
    sądownictwie jest bardzo podobnie.

    --
    Trefniś