eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy regulamin serwisu PKP › Re: Nowy regulamin serwisu PKP
  • Data: 2023-07-16 20:52:56
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 20.06.2023 o 01:53, Marcin Debowski pisze:
    > On 2023-06-19, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    >> W dniu 19.06.2023 o 01:29, Marcin Debowski pisze:
    ...
    >
    >> "Istotą mojej reklamacji jest fakt, że utraciłem możliwość korzystania z
    >> serwisu przez zablokowanie jego funkcjonalności i wymaganie w nim
    >> akceptacji nowego regulaminu. Nie wiem jak to się stało, że udało mi się
    >> zakupić w tym serwisie bilet kiedy, według obecnie publikowanych
    >> informacji w tym serwisie, nowy regulamin już obowiązywał a z wymogu
    >> akceptacji teraz wynika, że jeszcze tego nie zrobiłem. Wydaje mi się, że
    >> nie mają państwo podstaw odmawiać mi korzystania na podstawie regulaminu
    >> jaki obowiązywał w momencie zakupu biletu. ..."
    >>
    >> Myślałem, że trochę bardziej prawnie tutaj podyskutujemy. Jest spora
    >> szansa, że ja wcale nie mam racji. Ale może mam, więc ...
    >
    > MZ masz rację, ale nie masz możliwości osiągniecia rozwiązania, które
    > dla wiekszości osób byłoby akceptowalne w sensie praktycznym. To, że ma
    > się prawnie rację nie oznacza, że walka ma praktyczny sens.
    >

    Na moją korespondencję pani sobie odpowiedziała

    "W imieniu PKP Intercity S.A. serdecznie dziękuję za
    korespondencję.Uprzejmie informuję, iż kieruję korespondencję do działu
    reklamacji.
    "

    Myślałem, że już reklamuję, ale skoro mówi, że kieruje to chyba powinna
    podać numer zgłoszenia. Zgłoszenie obsłużyli oczywiście już po dokonaniu
    przejazdu.

    "Szanowny Panie,
    otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące zwrotu opłaty za bilet o numerze XXXX
    relacji AAA-BBB na przejazd w dniu ZZZZ.

    Wyjaśniamy, że podstawą do zwrotu opłaty za niewykorzystany bilet jest ...
    "

    I opowiadają mi tam o tym. Tylko, że ja nie składałem takiej reklamacji.
    Przedmiotem reklamacji była możliwość korzystania z serwisu
    sprzedażowego na platformie www celem dostępu do biletu.

    "Nadmieniamy, że bilet został zakupiony poprzez Aplikację mobilną PKP
    Intercity, nie w serwisie e-IC. ..."

    I tutaj jest to o czym wspominałem, że mogło zdarzyć się, że wyjątkowo
    bilet kupiłem za pomocą apki. Ostatecznie właśnie z apk'ki korzystałem,
    ale tam są także bilety z systemu sprzedażowego na www i nie wiadomo
    które gdzie zostały zakupione.

    "Nadmieniamy, że bilety z aplikacji nie są wysyłane na adres e-mail, ..."

    No właśnie, dlatego nie dostałem i szukałem w serwisie www.

    Wychodzi na to, że jakkolwiek wygenerowali i rozpatrywali reklamację w
    innym temacie niż wnioskowałem to to o co wnioskowałem, czyli zmiany
    umowy w trakcie jej realizacji też nie było.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1