  • Data: 2009-02-04 12:39:50
    Temat: Re: Nowy regulamin
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 13:06, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Ale to zmienic go moze tylko jedna strona? To troch nierowne traktowanie.
    > Bo w momencie kiedy w normalnych warunkach ja bym chcial zerwac umowe to
    > musialbym zaplac jakas kare (typu doplacic za 'upusty' promocyjne)
    > Wynika z tego, ze rozwiazaniem by nie placic tych kar byloby przedstawic
    > aster nowa umowe, zmodyfikowana przeze mnie. I jesli oni by jej nie
    > zaakceprtowali to mialbym prawo bezkarnie odejsc?
    > --
    > marcin

    Mozesz zmienic. Tylko ze asterowi nie oplaciloby sie i spokojnie byli
    by w stanie zbic twoje zadania. Chociazby rownoscia wszystkich
    uzytkownikow. Czemu ty masz miec inne zasady niz inni? Bo takie masz
    widzimisie? Jesli przeczytasz swoj regulamin to reguluje tez mozliwosc
    jego zmian.
    Tak to jest sposob na zerwanie umowy ale myslisz ze taki moloch sie
    przejmuje jednym uzyszkodnikiem? A relacje Firma firma sa inaczej
    troche regulowane niz regulaminem.