    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy czlonek we wspolnocie mieszkaniowej
    Date: Wed, 26 Oct 2011 19:01:39 +0200

    On 2011-10-25 21:35, Gotfryd Smolik news wrote:

    > No a co niby innego napisałem?

    Że generalnie potrzeba jest:P Otóż genetalnie nie ma takiej potrzeby, co
    nie wyklucza, że może on (ten statut) sobie istnieć.

    > W SZCZEGÓLNOŚCI *właśnie* UoWl stanowi, że sposób
    > zarządu można określić... w umowie. Tej właśnie, której
    > znaczenie usiłujesz zdyskredytować.
    >
    > Stanowi wprost i literalnie (UoWl).
    > Zacytować?

    A widzisz tam "statut"?

    > Do momentu, w którym sam się zaskoczy zrobieniem czegoś o czym
    > nie wiedział a sąsiedzi nie robią bo "przecież było umówione,
    > nawet zapis jest".

    Racja. Choć mała szansa jest, że studiując papiery to wyłapie.

    > No niestety właśnie "każdy"

    Czemu niestety?

    , dlatego pisałem że byłoby miło
    > jakby mieli osobną teczkę na "sensowne" :) (czytaj: po pierwsze
    > aktualnie obowiązujące).

    Jest haczyk - każdy, ale konkretny. Nie "chcę zobaczyć wszystkie papiery
    jakie macie". Co powoduje, że najpierw trzeba wiedzieć czego szukać.

    > Właśnie to pisałem - nikt nie musi nic wybierać dla wygody, a wbrew
    > temu co sugerujesz w umowie (lub uchwałach) może być coś, co spowoduje
    > późniejsze "ścięcie ze wspólnotą".

    Ano może. Problem w tym, że tak naprawdę nie wiadomo gdzie. Wszystkich
    papierów i tak nie przejrzy, istotne wydają się uchwały, budżet,
    realizacja budżetu i sprawozdanie z działalności zarządu.

    Shrek.