eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNotebook - rekojmia c.d. [dlugie] › Re: Notebook - rekojmia c.d. [dlugie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Yawn" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Notebook - rekojmia c.d. [dlugie]
    Date: Wed, 10 Aug 2005 19:03:11 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <dddc0g$pqq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ddciqb$3rv$1@inews.gazeta.pl> <5...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: ip-6-108.ists.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1123693392 26458 193.25.6.108 (10 Aug 2005 17:03:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Aug 2005 17:03:12 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: yawn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:318859
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:5itcdd.951.ln@ziutka.router...
    > In article <ddciqb$3rv$1@inews.gazeta.pl>, Yawn wrote:
    >> jakis czas temu pisalam o wadliwym notebooku (wieszal sie przy
    >> korzystaniu z
    >> sieci bezprzewodowej). Chce Was ponownie prosic o prade, wiec musze
    >> opidac
    >> sytuacje. Prosze o wyrozumialosc i cierpliwosc.
    >
    > 1) Mam wątpliwości co do zmiany trybu reklamacji, bo jak rozumiem na
    > samym początku była to gwarancja. Jęsli tu nie uzyskasz klarownej
    > odpowiedzi to powinnaś jednak wybrać się do prawnika.
    >
    > 2) W przypadku gdy rękojmia wchodzi jednak w grę i dokonano jakiejś
    > naprawy to możesz odstąpić od umowy na podstawie Art. 560. § 1.
    >
    > 3) Zanim władujesz się w jakąś sprawę sądową skontaktuj się z rzczoznawcą
    > - ktoś musi w końcu potwierdzić Twoje podejrzenie bo jak na razie
    > dysponujesz swoimi obserwacjami i info z sieci.
    >
    > --
    > Marcin

    Dziękuję za odpowiedzi:
    Jeśli idzie o punkt 3 - to właśnie sprzedawca (wbrew moim żądaniom) dokonał
    wymiany modułu WiFi na nowy i tym samym zablokował mi możliwość dokonania
    ekspertyzy.
    Jeśli idzie o punkt 1 - nigdzie nie widziałam takiego ograniczenia w
    Kodeksie Cywilnym. Dodatkowo, po naprawie - można taką usterkę uznać za
    nową.

    Yawn

    PS. Czy ktos moglby polecic niedrogie porady prawne w Krakowie?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1