  • Data: 2009-04-16 17:24:44
    Temat: Re: Nocne przyjmowanie gości w kawalerce
    Od: Tohm <T...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest właścicielem swojej części? Jest. Więc może w niej gościć kogo chce.

    Problem w tym, że nie ma w tym mieszkaniu wytyczonych "na sztywno"
    cześci. Sąd próbuje to zrobić od prawie 2 lat, póki co bezskutecznie.
    Co za tym idzie, gdzie by nie była, w dowolnie wybranej częsci
    mieszkania "jest na swoim".

    > Czyli przestali popełniać wykroczenie.

    Czyli idąc tym tropem po odjeździe patrolu, gdy znów zrobiło się
    głośno, powinienem zadzwonić drugi, trzeci i n-ty i zgłaszać kolejne
    popełnianie wykroczeń licząc na to, że patrol będzie wolał przyczaić
    się w krzakach i złapać ich "na gorącym uczynku" niż jeździć tam i z
    powrotem. Albo dzwonić tak długo, aż mnie ukarają za bezpodstawne
    wezwania...

    > Jak sobie wyobrażasz dyktowanie właścicielowi mieszkania, z kim i kiedy ma się
    spotykać?

    Współwłaścicielowi, choć jak widzę prawnie nie ma to żadnego
    znaczenia :( Z kim mnie nie obchodzi a jesli chodzi o "kiedy" to
    liczyłem, że jest jakiś przepis prawny, który to reguluje - teraz już
    wiem, że zależy to tylko i wyłacznie od dobrego wychowania i poziomu
    wykazywanej przez drugą stronę złośliwości.

    > Ukryta kamera w butonierce.

    A czy to jest dowód ? zawsze przecież można powiedzieć, że nagranie
    było zrobione w słoneczne, weekendowe południe, a halogenki to się
    świecą dla ozdoby i utworzenia miłego nastroju ;)