  • Data: 2007-12-24 21:53:39
    Temat: Re: No to dostalem prezent - presco.
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek. napisał(a):
    > Witam.
    > Strasznie sie uradowalem gdy otrzymalem polecony z Sądu Grodzkiego w
    > dniu dzisiejszym :(
    > Dostalem nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym.
    > Na skutek pozwu wniesionego w dniu 14 grudnia 2007r.

    Widzę, że bardzo szybko sąd zadziałał :)

    > przez PRESCO z siedziba w Luxembourgu.

    A to ciekawe. Presco ma zazwyczaj siedzibę i wpis KRS w Warszawie.
    PLUS przekazuje wierzytelności chyba do polsiego oddziału firmy. Jeśli
    tak, to sprawdź, czy firma z luxemburga w ogóle jest właścicielem
    wierzytelności, czyli czy do pozwu jest dołączona cesja wierzytelności
    PLUS->PRESCO POLSKA -> PRESCO LUXEMBURG lub inna, z której jednoznacznie
    wynika, ze właścicielem jest PRESCO w Luxemburgu.

    > Mam zaplacic 923zl za fakture telekomunikacyjna z polkomtela.
    > Data wystawienia faktury 05.07.2001r.
    >
    > Przyslali caly pozew, duplikat faktury, umowa o przelew wierzytelnosci
    > miedzy polkomtel a presco oraz pouczenie o odwolaniu (sprzeciwie).
    >
    > Pytanie:
    > Czy to nie jest wierzytelnosc przedawniona?

    Jest.

    > Czy nie powinienem napisac sprzeciwu z podniesiem zarzutu przedawnienia?

    Powinieneś.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz