  • Data: 2007-12-24 22:53:43
    Temat: Re: No to dostalem prezent - presco.
    Od: "Silmariena" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik *Liwiusz* w wiadomości o kryptonimie "fkp9k9$6fo$...@n...onet.pl"
    napisał:

    > Widzę, że bardzo szybko sąd zadziałał :)

    To w ogóle możliwe? W 10 dni od pozwu do doręczenia poleconego?

    Presco zajmuje się sprawą mojej Ciotki (na jakieś 180PLN), która to wg Tele2
    wprawdzie złożyła wypowiedzenie, ale "zrezygnowała z wypowiedzenia w
    rozmowie telefonicznej z agentem". To oczywiście nie jest prawdą, ale Tele2
    ponoć robiło ten numer częściej. O takie drobne też będą się procesować? Też
    w takim tempie? To jakoś się zaocznie odbywa, czy informują zainteresowane
    strony?
    --
    Pozdrawiam,
    Silmariena