  • Data: 2022-03-30 07:46:51
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2022 o 05:21, Marcin Debowski napisał:

    > Znam osobiście jedną babkę nieszczepa. W ciągu ostatniego pół roku miała
    > juz covid'a 2x. Musiał być objawowy, bo tu, jak jesteś nieszczep to
    > możesz siedzieć w domu lub wyjść na ulicę, ale już nie wejdziesz do
    > żadnego publicznego budynku w rodzaju galerii handlowej czy biura.

    zacznijmy od tego, że miała przeziębienie i dodatni wynik testu, który
    wcale nie świadczy o tym, czy ktoś choruje na C19 czy nie. Jak pisałem,
    wyjaśniał to dość dokładnie dr Norman Pieniążek. Wcześniej wyjaśniali to
    lekarze, jak dr Basiukiewicz, czy dr Rubas i wielu innych. Sam wynalazca
    testu mówił, że nie nadaje się on do diagnostyki.

    --
    http://zrzeda.pl