  • Data: 2022-03-30 10:42:54
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2022 o 10:18, Kviat napisał:

    > Czyli podawałeś badania, które najpierw trzeba by było zbadać, bo to nie
    > były badania, lecz poszlaki.
    > Piękne.

    Jakbyś się trochę zainteresował, to byś wiedział, że są różne rodzaje
    badań i przywiązuje im się różną wartość. Badania obserwacyjne i na
    małych grupach mogą dawać pretekst do badań szerszych, ale wyciąganie z
    nich jednoznacznych wniosków jest głupie, bo są one obarczone wieloma
    ograniczeniami, co powoduje na małą reprezentatywność. No ale przecież
    należysz do osób, którzy wierzą w skuteczność masek po wynikach badań
    obserwacyjnych (które ze swej natury obarczone są dużym błędem), a
    pomijasz wyniki badań randomizowanych, więc co ja mam się dziwić, że nie
    rozumiesz tak podstawowych rzeczy.
    --
    http://zrzeda.pl