  • Data: 2022-03-26 08:15:12
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję wszystkim za wyjaśnienia, jeszcze tylko brakuje mi, gdzie tu te
    > czynnik szurski występuje.

    Nie występuje. Po prostu w wyniku kowidowej paniki ustawiono błędnie
    procedury i w ten sposób zmarło kilkanaście(dziesiąt) tysięcy ludzi.

    Teraz pozostaje jeszcze ustalić, czy te procedury to ustalali eksperci,
    powołując się na szeroko rozumianą naukę, czy ktoś się pod nich podszył,
    czy może wręcz nigdy nie było takich procedur a wszyscy się pomylili
    "oddolnie". No bo jeśli eksperci to okazuje się, że jednak
    (niespodzianka) eksperci mogą się mylić, dewalując argument "eksperci są
    zgodni" a i przy okazji znów okazało się że szury miały rację...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.