    From: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No, pieknie! Jestem podejrzany!
    Date: Sat, 24 Jan 2004 14:40:48 +0100
    Sender: a...@o...pl@host-81-190-52-217.lublin.mm.pl

    > w tym twoim opisie zaciekawila mnie jedna rzecz - od kiedy to komenda
    > policji dzwoni po ludziach z zadaniem by sie pojawili w charakterze
    > podejrzanego?

    telefon (bez listu (pdpisanego kwitu)) -sztuczka policyjna:
    masz wezwanie - szukasz "znajomego" prawnika o wytłumaczenie i jesteś
    przygotowany.
    telefon - myślisz sobie 'a tam pójdę i złożę wyjaśnienia' - konsekwencje: to
    więcej wyciągną z Ciebie i będą mieli podpis na zeznaniach o które im
    chodziło.

    pozdrowienia