eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-13 16:36:27
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.02.2023 o 14:46, J.F pisze:

    > Obejrzano monitoring?
    > Moze pojawil sie ktos inny?
    > A moze smierc spowodowalo cos, co sie zdarzylo dzien wczesniej?

    Dlatego na miejsce znalezienia zwłok jedzie najbardziej doświadczona
    dostępna osoba, a czasem kilka. Trzeba podjąć decyzję. milo, by była trafna.

    > A kto jeszcze sekcję może zlecic?

    Lekarz wypełniający kartę zgonu, ale musi za nią zapłacić. A ze przepisy
    o tym, który lekarz powinien są nieostre, to " przyrodzie" nie występują
    takie zlecenia. Przepychają się godzinami między sobą, kto to powinien
    zlecić. Stąd zamiast godzinami stać nad zwłokami czasem lepiej jest
    udawać, ze podejrzewamy przestępstwo.

    > A jak zleci, to kto wystawia kartę zgonu?

    Kartę zgonu wystawia lekarz, który ustala jej przyczynę.

    > Ale ale ... to moze prosciej lekarza namówic do wystawienia karty
    > zgonu?

    Prościej.

    > Tylko ze tam trzeba wpisac przyczynę zgonu - i co lekarz ma wpisac -
    > "starość" ?

    No widzisz :-)

    --
    Robert Tomasik