  • Data: 2012-05-08 12:38:50
    Temat: Re: No CEIDG, no KRS - firma czy nie firma?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-08 12:06, SDD pisze:

    > No ja wiem wiem - ale Allegro nie nazywa się samo "firmą Allegro", jak
    > tez i łatwo jest w danych kontaktowych znaleźć, jak się ono w istocie
    > nazywa :)

    Niemniej jednak jeśli mówimy o "firmie krzak", to jest większe
    prawdopodobieństwo, że nie ma przyswojonej kultury prawnej w zakresie
    używania nazewnictwa.

    Na przykład (hipotetyczny, ale oparty na rzeczywistych przykładach) -
    Hotel Arabus, a prowadzony przez Murarstwo Jan Kowalski, bo sobie Jan
    Kowalski murarz dorabia na boku hotelem, albo na odwrót, albo po prostu
    Jan Kowalski był kiedyś murarzem, teraz jest hotelem i nie zwraca uwagi
    na taki niuans jak zmiana dodatku do nazwy :)

    A na stronie hotelu w danych firmy murarstwa nie ma, tylko - niby - Hotel.

    Zobacz jeszcze we whois.pl do kogo należy domena, może Cię to naprowadzi.

    --
    Liwiusz