eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezogdnosc towaru z umowa a awaria sprzetuRe: Niezogdnosc towaru z umowa a awaria sprzetu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: maHo <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezogdnosc towaru z umowa a awaria sprzetu
    Date: Tue, 14 Jun 2005 14:42:59 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <d8mjl8$pfn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d8mfd9$q0v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bjf31.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1118753256 26103 83.28.147.31 (14 Jun 2005 12:47:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Jun 2005 12:47:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (X11/20050323)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <d8mfd9$q0v$1@inews.gazeta.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.90.1.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:304650
    [ ukryj nagłówki ]

    D wrote:
    > Jeden z wlascicieli sklepu komp. przyjmuje nast. postawe wobec odpow. za
    > niezgodnosc tow. z umowa konsumencka:
    > Jezeli na sprzet jest wystawiona 12-mies. gwarancja, znaczy to, ze trwalosc
    > sprzetu tyle wlasnie wynosi, wiec po 12 mies. uzytkowania, jesli sie
    > popsuje, sprzedawca nie ma obowiazku bezplatnej naprawy/wymiany sprzetu na
    > wolny od wad.
    > Jako analogiczny przyklad przytoczono sprzedaz zarowki, ktorej trwalosc z
    > oczywistych wzgledow nie wynosi 24-mies.
    >

    wydaje mi się że sprzedawca częściowo ma rację, tzn zależy co się
    zepsuje. Jeżeli się zepsuje wskutek zużycia, to wtedy nie można się wg.
    mnie powoływać na niezgodność z umową. Ale jeżeli awaria jest
    spowodowana czymś co było nie tak już przy zakupie ( i da się to
    udowodnić :> ), to wtedy sprzedawca racji nie ma.

    pozdrav

    maHo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1