eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodności towaru z umową po raz kolejny › Re: Niezgodności towaru z umową po raz kolejny
  • Data: 2007-06-12 10:13:24
    Temat: Re: Niezgodności towaru z umową po raz kolejny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 12.06.2007 Adramelech <a...@t...nie.ma> napisał/a:
    > Klient oddał nam do serwisu nie działającą karte graficzną Radeon9800PRO.
    > Wymiana na nową nie była możliwa, klient został o tym poinformaowy. Karta ta
    > jest przenież nie produkowana już chyba ponad 2 lata. Zamiast tego dostał
    > taką samą kartę graficzną, tego samego producenta, ale inny egzemplarz, który
    > dostaliśmy od dystrybutora. No ale ten upiera się że za używaną 2 letnią
    > kartę musi dostać nową.

    Ma prawo się domagać. Bez jego zgody używanej dać mu nie możesz.

    > Czyli streszczając. Póki jest możliwa naprawa albo wymiana klient nie może
    > żądać zwrotu gotówki. Wymiana była możliwa. Wiec czemu pani z federacji
    > upiera się że jeżeli wymiana, to tylko na nowe? Udowodnilimy klientówi że nie

    Bo tak stoi w Art. 8. u.1: Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z
    umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową
    przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy[..]

    > Firma nie chce oddwać kasy, bo to 600zł w plecy. Tyle ta karta kosztowała te
    > 2 lata temu. Teraz nie jest warta nawet 200zł.

    Bo to niekoniecznie jest relacja po wartości sprzętu, a często bardziej po
    kieszeni klienta. 2 lata temu musiał zapłacić 600zł, sądzisz, że dziś są
    one dla niego warte 1/3 tej kowty?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1