eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodności towaru z umową po raz kolejnyRe: Niezgodności towaru z umową po raz kolejny
  • Data: 2007-06-13 16:24:17
    Temat: Re: Niezgodności towaru z umową po raz kolejny
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> Odpowiedz na news:dqi3k4-
    j...@z...router:

    > Jak wielu innych w innych sytuacjach tak tu sprzedawca działa na zasadzie
    > ryzyka. Zresztą w wyjściowym dla tej dyskusji przypadku, wystarczy
    > wymienić na towar NOWY o takich samych funkcjonalnych parametrach i
    > jakości i nie ma problemu odstępowania od umowy. Dodatkowo, świadomy
    > swoich praw sprzedawca wie, że powyżej 6'ciu miesięcy od wydania towaru,
    > tak łatwo konsument skutecznie reklamacji po swojej mysli nie załatwi.

    A czy firma może coś zrobić względem dystrybutora, który przysłał z serwisu
    kartę wymienioną na inną? Nie nową, a inną, z innym numerem, naprawioną?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski
    "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
    http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1