eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodności towaru z umową po raz kolejny › Re: Niezgodności towaru z umową po raz kolejny
  • Data: 2007-06-13 11:53:29
    Temat: Re: Niezgodności towaru z umową po raz kolejny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 13.06.2007 Liwiusz <l...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Myślę że jesli uszkodzenie faktycznie nie wynika z niewłaściwego użytkowania
    > (karta nie jest spalona, przekręcana, uszkodzona mechanicznie itp.), to szanse
    > na wygraną klienta są spore. Urządzenie elektroniczne co do zasady powinno móc
    > być użytkowane przez wiele lat i jego samoistne zepsucie w okresie ustawowych 2
    > lat może być uznane za wadę tego urządzenia. Na producencie bowiem ciąży
    > obowiązek używania takich komponentów do produkcji karty graficznej
    > umożliwiających jej bezawaryjną pracę.

    Tak, pięknie, to udowodnij, że użył niewłaściwych. Są sytuacje gdy da się
    to faktycznie zrobić ale w większości zwyczajnie nie. Wbrew pozorom wiem
    co mówię bo zajmuję się zawodowo również analizą materiałów. Nie działa
    karta, biegły sprawdzi, że poszedł np. taki a nie inny układ. I co dalej?
    Mogę Ci ten układ sprawdzić, w ten czy inny sposób (np. prawidłowość
    użytych materiałów) i będzie to kosztowało ładnych parę tysięcy złotych, a
    potem na końcu okaże się, że poszedł z powodu wyładowania ładunku
    elektrostatycznego i kto zapłaci za te wszystkie ekspertyzy i czy było
    warto ryzykować przy 200zł cenie karty?
    Ośmielę się twierdzić, że w przypadku jakichkolwiek nieoczywistych
    przypadków konsument po 6ciu miesiącach stoi na przegranej pozycji.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1